مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-27بين الملل

گزارش نیویورک تایمز از نحسی حضور منافقین در آلبانی


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به نقش واشنگتن در تحمیل تروریست های گروهک منافقین به آلبانی و در پی آن کشانده شدن این کشور ضعیف ناتو به «گرداب بلاتکلیفی و نبردهای ژئوپولیتیک» پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، آلبانی هدف حملات مکرر دیجیتالی بوده که تصور می شود با حضور گروهک تروریستی منافقین در این کشور مرتبط است.

   در مقدمه این گزارش به قلم اندرو هیگینز آمده است: مشتریان یکی از بزرگترین بانک های آلبانی اندکی قبل از کریسمس با متن کوتاهی که روی تلفن همراهشان ظاهر شد، شوکه شدند که در آن نوشته شده بود حساب شما مسدود شده است.

موجودی حساب شما صفر است .

در ادامه این گزارش با تکرار اتهامات اثبات نشده علیه ایران که بهانه تیرانا برای قطع روابط با تهران بوده، آمده است: این پیام که بعد مشخص شد جعلی بوده حاکی از آغاز جبهه جدید مخربی بود که مقامات آلبانی، آمریکا و ناتو آن را حملات سایبری عظیم سازماندهی شده توسط ایران علیه یکی از ضعیف ترین اعضای ائتلاف نظامی (ناتو) شناسایی کرده اند .

ادی راما نخست وزیر آلبانی در مصاحبه ای در تیرانا پایتخت این کشور گفت این حمله، تجاوز به حاکمیت یک کشور از سوی کشور دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش نیویورک تایمز از نحسی حضور منافقین در آلبانی

گزارش نیویورک تایمز از نحسی حضور منافقین در آلبانی