مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-27سياسي

مردم باید واقعیت های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بشناسند


مردم باید واقعیت های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بشناسند چون آنها تجهیزات نظامی پیشرفته و سلاح های شیمیایی در اختیار رژیم صدام قرار می دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین سلامی ظهر امروز دوشنبه در همایش قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که با حضور استانداران سراسر کشور و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان بیان کرد: ما در شرایط خطیر و سرنوشت سازی قرار داریم، دشمن متفاوت تر از قبل مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است.

او افزود: هدف اصلی دشمن فاصله انداختن نسل جوان با افتخارات و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و خستگی میان مردم ایران است.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: یک کشور و ملت را نمی شود از تاریخ آن جدا کرد و واقعیت های تاریخی در ظرف زمان متوقف نمی شوند، اثرات رویدادهای تاریخی تا نسل ها بعد احساس می شود.

سردار سلامی گفت: واقعیت هایی چون بعثت رسول اکرم (ص)، غدیر و عاشورا تا امروز پرشور و با عظمت تر از سال های گذشته از سوی مردم برگزار می شود، زیرا محتوا و آثار این وقایع تأثیر گذار به خوبی درک شده است.

وی تاکید کرد: مردم باید واقعیت های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بشناسند، این اروپایی ها و غربی ها بودند که تجهیزات نظامی پیشرفته و سلاح های شیمیایی در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید واقعیت های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بشناسند

مردم باید واقعیت های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بشناسند