مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-27پزشكي

روند ابتلا به بیماری کرونا به صورت تدریجی افزایش یافته است


مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: از ابتدای بهمن روند مراجعات سرپایی و بستری کووید در مناطق تحت پوشش دانشگاه به صورت تدریجی افزایشی شده است که این موضوع نشان دهنده احتمال شروع پیک جدید بیماری کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ناصر امینی اظهار کرد: از ابتدای بهمن روند  مراجعات سرپایی و بستری کووید در مناطق تحت پوشش دانشگاه به صورت تدریجی افزایشی شده است که این موضوع نشان دهنده احتمال شروع پیک جدید بیماری کرونا است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه باتوجه به نارنجی شدن دو شهرستان خلیل آباد و کوهسرخ و زرد شدن وضعیت کرونایی 5 شهرستان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد احتمال شروع پیک بعدی بیماری کووید وجود دارد، خاطر نشان کرد: برای مدیریت بیماری کووید باید تمام افراد بالای 18 سال که شش ماه از آخرین دز دریافتی آنها گذشته است ، حتما برای دریافت دز یادآور مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه عدم دریافت دز یادآور زمینه شدت عوارض بیماری و تبادل اطلاعات ژنی و جهش ژنی بیماری را فراهم می کند، تصریح کرد: سازمان جهانی بهداشت نیز با توجه به روند افزایشی ابتلا به بیماری کووید بر استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماعات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ابتلا به بیماری کرونا به صورت تدریجی افزایش یافته است

روند ابتلا به بیماری کرونا به صورت تدریجی افزایش یافته است