مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-27سياسي

ارزیابی سلامت جوانان در هفته جوان / تاکید بر ازدواج بهنگام


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ارزیابی سلامت جوانان در هفته جوان، از برپایی چادر و پایگاه در نمایشگاه ها و مراکز تجاری در شهرستان های مختلف خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ارزیابی سلامت جوانان در هفته جوان، از برپایی چادر و پایگاه در نمایشگاه ها و مراکز تجاری در شهرستان های مختلف خبر داد.

دکتر پژمان بختیاری نیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری هفته جوان از 7 تا 13 اسفندماه، اظهار کرد: بر اساس اصول 29، 43 و بند 12 اصل 3 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی برای سلامت همه افراد جامعه یکی از مهم ترین وظایف دولت است بنابراین توجه خاص به نیازمندی های ویژه گروه های سنی و جنسی جامعه در هر برهه از زمان و مکان الزامی است.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در بند 2 سیاست های کلی سلامت مبنی بر تحقق رویکرد سلامت همه جانبه و انسان سالم، ضروری است دید سنتی درمان محور و تک بعدی نگر به مقوله سلامت به سمت دیدی که در آن سلامت دارای ماهیتی چندبعدی باشد و همواره بر تحقق توام ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی آن تاکید می شود، تغییر کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به جوان بودن ساختار جمعیتی ایران که حدود 20 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی سلامت جوانان در هفته جوان / تاکید بر ازدواج بهنگام

ارزیابی سلامت جوانان در هفته جوان / تاکید بر ازدواج بهنگام