مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-27دانش

صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مجید مشکینی گفت: در راستای حمایت و با توجه به ارزیابی و سطح بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دیگر از سوی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری صادر شد.

وی افزود: با توجه به اخذ مجوز فعالیت 24 مرکز رشد در سال قبل، در حال حاضر 50 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی دارای مجوز فعالیت از وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستند.

مشکینی اظهار کرد: با عنایت به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت پژوهش و فناوری وزارت عتف و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مراکز رشد دانشگاه در ابتدا مجوز اولیه و راه اندازی را از دانشگاه و وزارت عتف دریافت می کنند، سپس این مراکز براساس 38 شاخص ارزیابی شده در سه سطح قرار می گیرند.

نتایج سطح بندی مراکز رشد با حضور نماینده وزارت عتف در شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد به تایید رسیده و مراکز رشد سطح 1 و 2 جهت صدور مجوز به وزارت عتف معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم

صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم