مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-27سياسي

مسافران 5 ایستگاه مترو مورد ارزیابی شناختی قرار می گیرند


همزمان با برگزاری هفته آگاهی از مغز و با هدف آگاهی بخشی به مردم درباره سلامت مغز ،با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و اداره کل سلامت شهرداری تهران، - همزمان با برگزاری هفته آگاهی از مغز و با هدف آگاهی بخشی به مردم درباره سلامت مغز ،با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و اداره کل سلامت شهرداری تهران، کارکردهای شناختی، مسافران مترو با نرم افزار کامپیوتری به صورت رایگان در پنج ایستگاه در تهران مورد ارزیابی قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی ستاد علوم شناختی پایگاه های شناختی به مدت سه روز از امروز 8 تا روز 10 اسفند ماه جاری در ایستگاه های مترو تئاتر شهر ، امام خمینی ، فرهنگسرا ، تجریش و میدان صنعت از ساعت 10 تا 13 به ارزیابی کارکردهای شناختی افراد در گروه های سنی مختلف می پردازند.

این رویداد با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فنآوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ، توسط گروه علمی سیناپس با همکاری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) و در 5 ایستگاه برگزار می شود.

هشتمین سال متوالی هفته آگاهی از مغزدر کشورمان با هدف افزایش سرمایه شناختی با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری کار خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران 5 ایستگاه مترو مورد ارزیابی شناختی قرار می گیرند

مسافران 5 ایستگاه مترو مورد ارزیابی شناختی قرار می گیرند