مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-27حوادث

«نردبان نجات» جان شهروندان کرمانشاهی گرفتار در حریق را نجات داد


رییس سازمان آتش نشانی کرمانشاه با اشاره حضور نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه آتش سوزی، گفت: «نردبان نجات» جان شهروندان کرمانشاهی گرفتار در حریق را نجات داد.

- کرمانشاه- رییس سازمان آتش نشانی کرمانشاه با اشاره حضور نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه آتش سوزی، گفت: نردبان نجات جان شهروندان کرمانشاهی گرفتار در حریق را نجات داد.

فرهاد فرهودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته یک شنبه هفتم اسفندماه ساعت 18:21 آتش سوزی یک واحد مسکونی به مرکز پیام سازمان آتش نشانی کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: خودروی پیشرو با وجود تایم پرترافیک ناحیه 22 بهمن به فاصله پنج دقیقه به محل حادثه رسید و پس از اطلاع مبنی بر اینکه از شش طبقه مسکونی، 2 طبقه در حریق است و احتمال سرایت به دیگر طبقات وجود دارد، 6 دستگاه خودرو سبک و سنگین از چهار ایستگاه همراه 21 نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه با بیان اینکه نردبان نجات پس از 11 دقیقه به محل حادثه رسید، تصریح کرد: آتش سوزی از تراس طبقه چهارم به طبقه ششم سرایت کرده بود و همکاران در مرحله اول برای حفظ سلامت شهروندان در مأموریتی جانفشانانه با استفاده از پله نجات، ساکنین را از محل حادثه خارج کرده و تحویل فوریت های اورژانس دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نردبان نجات» جان شهروندان کرمانشاهی گرفتار در حریق را نجات داد

«نردبان نجات» جان شهروندان کرمانشاهی گرفتار در حریق را نجات داد