مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:252023-02-27سياسي

جوانان و نوجوانان با اساتید قرآنی آشنا شوند


امام جمعه آستانه اشرفیه، برگزاری محفل انس با قرآن را موجب نورانیت جامعه دانست و گفت: جوانان و نوجوانان در چنین محافلی با قرا و اساتید برجسته ملی و بین المللی قرآن آشنا می شوند.

- حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی، امام جمعه آستانه اشرفیه در حاشیه محفل قرآنی شعبانیه که در حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه برگزار شد، ضمن قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در برگزاری چنین محافل نورانی، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن جامعه را به فیض می رساند.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در چنین محافلی با قرا و اساتید برجسته ملی و بین المللی قرآن آشنا می شوند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که جامعه به ویژه نسل جوان را به سمت نورانیت قرآن ببریم.

حمیدرضا احمدی وفا، قاری ممتاز کشور نیز، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، گفت: برگزاری محافل شعبانیه انس با قرآن در شهرهای مختلف گیلان فضای جامعه را معنوی می کند.

وی با قدردانی از بانیان این محافل از ظرف جامعه قرآنی کشور، اضافه کرد: شاهد برپایی محافل قرآنی زیبایی در سطح گیلان هستیم و امیداریم توفیق خدمت به ساحت قرآن و اهل بیت(ع) همواره شامل حال ما شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این محفل قرآنی با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، ابوالفضل زیبایی و حسن فامیل همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و نوجوانان با اساتید قرآنی آشنا شوند

جوانان و نوجوانان با اساتید قرآنی آشنا شوند