مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-27اجتماعي

برگزاری دومین مهرواره فرهنگی و هنری «قهرمان من» در جزیره هرمز+عکس


در دومین مهرواره فرهنگی و هنری قهرمان من در جزیره هرمز از خانواده اولین شهید دانش آموز دوران دفاع مقدس در استان هرمزگان و جزیره هرمز شهید موسی آزموده با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دومین مهرواره فرهنگی، هنری و ادبی قهرمان من را با هدف تکریم شخصیت و مجاهدت قهرمانان ایران اسلامی به ویژه سردار دلها  شهید حاج قاسم سلیمانی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با شخصیت این بزرگ مرد تاریخ ایران به میزبانی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمز برگزار شد.

محمد زرنگاری بخشدار جزیره هرمز در مراسم اختتامیه مهرواره قهرمان من گفت: بسیار خوش یُمن است که برگزاری مهرواره قهرمان من  به شناخت شخصیت والای شهید سلیمانی اختصاص داده شده است که این مهرواره با آغاز ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه همراه شده است.

وی گفت: امیدواریم در آینده مهرواره ای با موضوع طبیعت و سنت جزیره هرمز در قالب شعر، نقاشی، دلنوشته و پادکست با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جزیره هرمز برگزار کنیم.

  مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمز در ادامه عنوان داشت: قهرمانی، جوانمردی و پهلوانی از اصولی است که در تمام انسان ها به صورت فطری وجود دارد و در صورت پرورش یافتن، به انجام کارهای بزرگی منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین مهرواره فرهنگی و هنری «قهرمان من» در جزیره هرمز+عکس

برگزاری دومین مهرواره فرهنگی و هنری «قهرمان من» در جزیره هرمز+عکس