مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-27سياسي

4 شرکت پیام نور همدان دارای امتیاز دانش بنیانی است


رییس دانشگاه پیام استان همدان گفت: چهار شرکت پیام نور همدان دارای امتیاز دانش بنیانی است.

- علی حسین محمدظاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت مرکز رشد مشترک دانشگاه پیام نور با پارک علم و فناوری با نام مرکز رشد ملایر یادآور شد: این مرکز رشد دارای 24 شرکت و دو هسته فناور مستقر است.

وی با بیان اینکه از این شرکت ها دو مورد امتیاز دانش بنیانی دارند که یکی تولیدی و دیگری شرکت نوپای دانش بنیان است افزود: چهار شرکت درخواست دریافت امتیاز دانش بنیانی و چهار شرکت نیز درخواست دریافت امتیاز شرکت خلاق داده اند.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان با اشاره به اینکه مرکز نوآوری همدان نیز که مرکز نوآوری مشترک با پارک علم و فناوری همدان بوده، دارای سه شرکت مستقر است ادامه داد: از این شرکت ها دو شرکت دارای امتیاز دانش بنیان تولیدی است و شرکت سوم نیز درخواست کسب امتیاز دانش بنیان را داده است.

وی بیان کرد: با توجه به پراکندگی مرکز دانشگاه پیام نور در سطح استان همدان چهار مرکز نوآوری و رشد راه اندازی شده و یا در حال احداث است که حدود یک هزار و 100 متر مربع از فضای فیزیکی دانشگاه را به خود اختصاص داده اند.

محمدظاهری با بیان اینکه از موفقیت های موجود آن است که 72 شرکت در مرکز رشد ملایر و نوآوری همدان تاسیس شده و بیش از 100 نفر در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شرکت پیام نور همدان دارای امتیاز دانش بنیانی است

4 شرکت پیام نور همدان دارای امتیاز دانش بنیانی است