مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-27سياسي

لزوم ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارک ها/ دقت در کیفیت مواد مصرفی وسایل بازی


رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران در مورد وضعیت فضاهای بازی کودکان در بوستانها گفت: ایمن سازی محیط بازی کودکان در کاهش حوادث و آسیب به آنها نقش اساسی دارد از این رو بازدیدهایی که از سوی کارشناسان مربوطه صورت می گیرد باید براساس موازین استاندارد و دستورالعمل های مصوب باشد.

- رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران در مورد وضعیت فضاهای بازی کودکان در بوستانها گفت: ایمن سازی محیط بازی کودکان در کاهش حوادث و آسیب به آنها نقش اساسی دارد از این رو بازدیدهایی که از سوی کارشناسان مربوطه صورت می گیرد باید براساس موازین استاندارد و دستورالعمل های مصوب باشد.

سوده نجفی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت زمین بازی کودکان در بوستان ها و انتقاد از خرابی و ناایمن بودن برخی وسایل بازی ها، گفت: با توجه به اهمیت وجود پارک ها در فضای شهری، موضوعات بهداشت، ایمنی و محیط زیست این فضاها از جمله موارد مهمی است که قبل از بروز حوادث و همچنین اثرات نامطلوب باید در حوزه طرح ریزی، اجرا ، مدیریت و نگه داری مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معمولا بخشی از فضای بوستان ها و پارک ها در مناطق و محلات به فضای بازی برای کودکان اختصاص داده می شود تا مادر و کودک خارج از محدوده خانه و مکان های سربسته اوقاتی را در فضای باز بوستان ها سپری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارک ها/ دقت در کیفیت مواد مصرفی وسایل بازی

لزوم ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارک ها/ دقت در کیفیت مواد مصرفی وسایل بازی