مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-27اقتصادي

105 هزار قوطی نوشیدنی انرژی در آبراه اروند کشف شد


فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف بیش از 105 هزار قوطی نوشیدنی های انرژی زای قاچاق درآبراه اروند توسط دریابانان آبادان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناور های عبوری در اروند رود دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر آبادان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده 105 هزار و 600 قوطی نوشیدنی انرژی زا که بدون مجوز و به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری هشت نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 50 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی خشکی و آبی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 هزار قوطی نوشیدنی انرژی در آبراه اروند کشف شد

105 هزار قوطی نوشیدنی انرژی در آبراه اروند کشف شد