مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-27اقتصادي

رشد 182 درصدی پرداخت صدقات از طریق کد QR در خراسان شمالی


رییس اداره مشارکت های کمیته امداد خراسان شمالی از رشد 182 درصدی میزان صدقات پرداخت شده از طریق کد QR نسبت به سال گذشته در استان خبر داد.

- محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح پرداخت الکترونیکی صدقات از طریق کد QR از مهر ماه سال گذشته در استان آغاز شده است، اظهار کرد: امسال مردم خیر و نیکوکار استان مبلغ 3 میلیارد و 280 میلیون ریال صدقه از طریق کد QR پرداخت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 182 درصد رشد داشته است.

وی گفت: تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از مزایای پرداخت صدقه از طریق کد QR است.

رییس اداره مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: در خراسان شمالی 93 هزار مشترک وجود دارند که کمک های خود را از طریق کد QR به صورت الکترونیکی پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد صندوق های صدقه نصب شده در معابر هزار و 24، صندوق جانمایی شده در اماکن هزار و 438 و تعداد صندوق های کوچک توزیع شده نیز 89 هزار صندوق است.

حسنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این استان 185 هزار مشترک صدقات وجود دارد که نسبت به سال گذشته این آمار دو برابر شده است.

رییس اداره مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از پرداخت 88 میلیارد ریال صدقه از سوی خیران طی 10 ماه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 182 درصدی پرداخت صدقات از طریق کد QR در خراسان شمالی

رشد 182 درصدی پرداخت صدقات از طریق کد QR در خراسان شمالی