مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 23:152023-02-26اقتصادي

اختصاص 250 میلیارد تومان از بودجه شهرداری به حوزه گردشگری همدان


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: 250 میلیارد تومان از بودجه شهرداری به حوزه های گردشگری و سرمایه گذاری اختصاص داده شده که عمدتا در حوزه گردشگری است.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: 250 میلیارد تومان از بودجه شهرداری به حوزه های گردشگری و سرمایه گذاری اختصاص داده شده که عمدتا در حوزه گردشگری است.

   حمید بادامی نجات شامگاه یکشنبه 7 اسفندماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: تعرفه عوارض سالیانه جزء وظایف شوراست و در زمان قانونی اتفاق افتاد، بودجه 1402 نشان می دهد سیاست شورا برای سال بعد چیست و اتفاقات مثبتی در حوزه های سرمایه گذاری و گردشگری درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه برای حوزه مسکن تمهیداتی دیده شده که در بعضی از نقاط تا حدود 60 تا 70 درصد تخفیف درنظر گرفته شده است، افزود: در حمایت از تولید مسکن در سال 1402 برای انبوه سازان تخفیف هایی قائل شده ایم.

بادامی نجات با بیان اینکه برای بلندمرتبه سازی در برخی از نقاط شهر نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این تخفیف ها شامل مناطقی که به دامنه الوند منتهی است، نمی شود.

عضو شورای شهر همدان ادامه داد: در حوزه گردشگری بسته های مختلفی از سال های گذشته به ویژه در هتل ها وجود داشت و مجددا عوارض ساخت هت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 250 میلیارد تومان از بودجه شهرداری به حوزه گردشگری همدان

اختصاص 250 میلیارد تومان از بودجه شهرداری به حوزه گردشگری همدان