مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:152023-02-26سياسي

حضور 750 نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان، - مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: 750 نفر در نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی شرکت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان، حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حسنایی رییس دانشگاه هنر، ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان و سید فردین تقی زاده مدیل کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد.

تقی زاده در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گفت: این جشنواره برای اولین بار در سطح ملی به میزبانی دانشگاه هنر برگزار شده است و برای سال های آینده نیز به صورت پربار تر برگزار خواهد شد.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه سامانه ای برای برگزاری این جشنواره ایجاد شده است؛ تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش قرانی، فرهنگی و هنری برای دانشجویان شاهد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 750 نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی

حضور 750 نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی