مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:102023-02-26سياسي

ارثیه ای که حیات بخش شد


تهمینه خدری زاده؛ بانوی همدانی است که سودی که از ارثه  پدری اش به وی رسیده را صرف وام هایی بدون بهره برای درمان زوج های نابارور می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کم نیستند انسان هایی که عاشقانه با خدا معامله می کنند و در انجام امور خیر همواره پیش قدم بوده و کارهای ارزشمندشان علاوه بر خیر و منفعت برای دیگران در این دنیا باقیات و صالحاتی برای آخرت است.

تهمینه خدری زاده؛ بانویی طلبه همدانی است که طبق وصیت پدر ارثه ای که برایش باقی مانده را در راه رضای خدا و با ایده ای جدید هزینه می کند.

وی که خود دارای دو فرزند پسر و دختر است امروز اقدامی ارزشمند را برای زوج های ناباروری که هزینه درمان را ندارند، انجام داده و از سود ارثه ای که پدر برایش به یادگار گذاشته وام های قرض الحسنه بدون ریالی سود به زوج های نیازمند تقدیم می کند تا از طریق این وام ها زوج های نابارور با درمان ناباروری خود، طعم زیبای پدر و مادر شدن را بچشند.

این بانوی خیر همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حوزه علمیه الزهرای همدان مشغول به کار است؛ با اشاره به اینکه پدرم قبل ار اینکه از دنیا بروند وقتی تقسیم ارث را داشتند ارثه ای را که به من دادند، دوست داشتند در راه خیر و کمک به نیازمندان هزینه کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارثیه ای که حیات بخش شد

ارثیه ای که حیات بخش شد