مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 20:552023-02-26سياسي

برگزاری نشست تشکل های مردمی شهر تهران در مرکز پژوهش های مجلس


ما در حال طی کردن دوران گذار هستیم زیرا سمن ها به واسطه کرونا نتوانستند اجتماعات خود را برگزار کنند هر چند که در دوران کرونا فعالیت های بزرگ و اثربخشی را انجام داده و بار بزرگی را از دوش حاکمیت برداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید احمد علوی رییس ستاد سمن های شهر تهران در نشست تشکل های مردمی شهر تهران که با شعار تشکل های مردمی، حامی شهر تهران در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در حال طی کردن دوران گذار هستیم زیرا سمن ها به واسطه کرونا نتوانستند اجتماعات خود را برگزار کنند هر چند که در دوران کرونا فعالیت های بزرگ و اثربخشی را انجام داده و بار بزرگی را از دوش حاکمیت برداشتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تأکید زیادی بر فعال شدن حلقه های میانی کشور برای این که آنان بتوانند بسیاری از امورات را بر عهده بگیرند، داشته اند.

رییس ستاد سمن های شهر تهران تصریح کرد: قانون حمایت از تشکل ها و گروه های داوطلب در مجلس در حال تدوین و تنظیم است که می تواند سال های سال خط مشی و الگوی حرکت آنان باشد.

علوی گفت: امروز الگوی جدیدی با حضور سمن های فعال به صورت گفتگو محور و مسئله محور ارائه شد که فقط پنج مسئله را در نشست امروز طرح کردیم تا بتوانیم راهکار عقلانی رفع مشکلات را پیدا کنیم، در این نشست نمایندگانی از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تشکل های مردمی شهر تهران در مرکز پژوهش های مجلس

برگزاری نشست تشکل های مردمی شهر تهران در مرکز پژوهش های مجلس