مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 19:502023-02-26سياسي

مهندسان در جنگ با اوج مظلومیت کارهای بزرگی کردند


فرمانده سپاه ولیعصر(عج) با بیان اینکه مهندسان در جنگ در اوج مظلومیت کارهای بزرگی کردند گفت: زمانی که دشمن به مرزها حمله کرد مشخص شد گارد از بین بردن سرزمین ما را گرفته است و از همین رو بسیاری جان خود را کف دست گذاشته و برای دفاع از میهن دفاع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) در خوزستان در مراسم روز مهندس، که با حضور مهندسان بسیجی برگزار شد، اظهار کرد:  در دوره جنگ مهندس کم بود و می گفتند که مهندسین نباید در جبهه های جنگ و مناطق خطرناک حضور یابند اما آنها در اوج مظلومیت کارهایی می کردند که دشمن سردرگم می شد.

 وی احداث خاکریز را از جمله نقاط امید برای رزمندگان عنوان کرد که از سوی مهندسان طراحی و با دانش بومی ساخته شد و افزود: جنگی که دشمنان طراحی کردند برای نابودی کشور بود و اگر بمبی به خانه ها می خورد برای کشتن مردم بیگناه بود.

  سردار شاهوار پور با بیان اینکه مهندسان در جنگ در اوج مظلومیت کارهای بزرگی کردند گفت: زمانی که دشمن به مرزها حمله کرد مشخص شد گارد از بین بردن سرزمین ما را گرفته است و از همین رو بسیاری جان خود را کف دست گذاشته و برای دفاع از میهن دفاع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسان در جنگ با اوج مظلومیت کارهای بزرگی کردند

مهندسان در جنگ با اوج مظلومیت کارهای بزرگی کردند