مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:152023-02-26سياسي

40 دانش آموز خراسان جنوبی به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 40 دانش آموز خراسان جنوبی با هدف آشنایی با پیشرفت های کشور به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می شوند.

- گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا موسوی نژاد عصر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تعلیم و تربیت اسلامی اظهار کرد: نقش بی بدیل معلمان و مربیان پرورشی در عمق بخشیدن به باورهای دینی در بین دانش آموزان غیرقابل انکار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در گذر زمان نوع و شیوه فعالیت های مربیان پرورشی تغییر کرد، بیان کرد: معلمان پرورشی از اشاعه فرهنگ دینی تا برگزاری اردوها و تلاش برای حضور اجتماعی و سیاسی دانش آموزان نقش آفرین هستند.

موسوی نژاد با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند بار تعمیق مسائل فرهنگی و اجتماعی را به دوش بکشد، افزود: صدا و سیما، خانواده، حوزه علمیه، مسجد و… نیز در این زمینه باید ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: تجلیل از مربیان پرورشی و مشاوران فعال و برگزیده، تجلیل از پیشکسوتان امور تربیتی و تجلیل از خانواده شهدای امور تربیتی و تقدیر از والدین مؤثر در فعالیت های تربیتی از برنامه های هفته تعلیم و تربیت اسلامی است.

برگزاری کرسی های آزاداندیشی در هفته تربیت اسلامی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: برگزاری گفتمان های تربیتی، برگزاری کرسی های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 دانش آموز خراسان جنوبی به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می شوند

40 دانش آموز خراسان جنوبی به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می شوند