مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:402023-02-26ورزشي

دستاوردهای تحقق نیافته حضور سفیر برزیل در آبادان تکرار می شود؟


هیاهوی مسئولان برای حضور سفیر برزیل در آبادان، هنوز در یادها حک شده، هیاهویی که اوج بی تدبیری و فقدان علم و آگاهی را در مدیران این شهر مبرهن ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، علی دایلی در یادداشتی نوشت: اردیبهشت ماه سال 97، سفیر برزیل در ایران، به دعوت شهرداری آبادان به این شهر سفر کرد و سر و صدای بسیاری نیز در پس این حضور به پا شد.

اما چیزی که بیش از این سفر نمود یافت، موج سواری مسئولان و همراهی برخی رسانه ها نسبت به این حضور بود، حضوری که برای آنان که خارج از گود بودند و با چاشنی منطق به ماجرا می نگریستند، کاملاً واضح و مبرهن بود که نتیجه ای در پی نخواهد داشت و تنها چند صباحی متولیان امر بر موج حاصل از آن آنچه را که می خواهند؛ می رانند.

فارغ از برنامه های حاشیه ای و پیرامونی این سفر همچون بازی فوتبال بین مسئولان در حضور  رودریگو دی آزردوسانتوس و قهر برخی از آنان به واسطه قرار نگرفتن در ترکیب تیم فوتسال و حضور در ورزشگاه تختی آبادان و شگفت زده شدن فرستاده دولت برزیل در این حضور دو روزه، انواع تفاهم نامه ها و عضویت های افتخاری به وی اعطا و با او منعقد شد،که قصد داریم به پاره ای از این موارد بپردازیم.

نخستین بدعتی که برای حضور سفیر کشور برزیل در ایران اندیشیده شد، انعقاد تفاهم نامه خواهر خواندگی میان شهر آبادان با یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای تحقق نیافته حضور سفیر برزیل در آبادان تکرار می شود؟

دستاوردهای تحقق نیافته حضور سفیر برزیل در آبادان تکرار می شود؟