مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:252023-02-26اجتماعي

11 هزار دانش آموز ایلامی نیازمند کمک ویژه هستند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از 11 هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند با مشکلات اقتصادی زیاد که مورد حمایت این نهاد هستند نیازمند کمک های ویژه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهری ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و در نشست هماهنگی برگزاری هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: بسیاری از این دانش آموزان نیازمند، ایتام و یا فرزندان محسنین با فقر شدید هستند.

وی با عنوان اینکه ترویج فرهنگ انفاق از مهم ترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است، تصریح کرد: هدف نهایی این است که در آستانه سال نو با مشارکت افراد نیکوکار بتوانیم بخشی از مشکلات افراد نیازمند را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه سال گذشته در هفته احسان و نیکوکاری بیش از 16.

5 تومان کمک نقدی و کالایی برای کمک به نیازمندان استان جمع آوری شده است، تصریح کرد: انتظار این است که امسال این کمک ها جهش بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال تا پایان اسفند ماه ادامه دارد افزود: به منظور مشارکت بیشتر قشر دانش آموز در کمک به هم نوعان خود، زنگ نیکوکاری در روز.

در مدارس استان نواخته خواهد شد و با تمهیدات اندیشیده شده 100 درصد مبالغی که در مدارس جمع آوری می شود در همان مدارس و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار دانش آموز ایلامی نیازمند کمک ویژه هستند

11 هزار دانش آموز ایلامی نیازمند کمک ویژه هستند