مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-26سياسي

وکالت تسخیری بیش از 8000 پرونده قضایی در مازندران


رییس کانون وکلای دادگستری مازندران با اشاره به اینکه کانون وکلای استان در 10 سال گذشته تا کنون هشت هزارو 158 پرونده درقالب وکالت تسخیری به صورت رایگان انجام داده است، - ایسنا/مازندران رییس کانون وکلای دادگستری مازندران با اشاره به اینکه کانون وکلای استان در 10 سال گذشته تا کنون هشت هزارو 158 پرونده درقالب وکالت تسخیری به صورت رایگان انجام داده است، گفت: وکیل معاضدتی از دیگر خدمات کانون وکلای دادگستری است که به صورت افتخاری سه هزار و 291 وکیل را برای پرونده های استان مشارکت دادند که دو هزار وکالت معاضدتی انجام شد.

سید علی باقری تبار امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع برگزار شد، اظهار کرد: کانون وکلای دادگستری مازندران یک هزارو 979 نفر عضو دارد که از این تعداد563 نفر زن هستند.

رییس کانون وکلای دادگستری مازندران، مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای این کانون را از دیگر خدمات این کانون دانست و گفت: در دو سال اخیر به صورت روزانه 54 نفر از مشاوره حقوقی رایگان وکلای دادگستری بهره مند شدند.

این مسئول با اظهار اینکه تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته حقوق و پذیرش آنان در دانشگاه ها باید براساس نیاز جامعه باشد، تصریح کرد: در غیر این صورت خطر دلالی و واسطه گری در وکالت بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکالت تسخیری بیش از 8000 پرونده قضایی در مازندران

وکالت تسخیری بیش از 8000 پرونده قضایی در مازندران