مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-26سياسي

نگاه علمی به حل مسائل نتیجه بخش است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه نگاه علمی به حل مسائل نتیجه بخش است، گفت: دانشجویان با ارائه راهکارهای علمی، ایده محورانه و خلاقانه به حل مشکلات استان کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد دوستار ظهر یکشنبه در آیین افتتاحیه سومین دوره رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت، اظهار کرد: برپایی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه ها از مطالبات جدی رهبری و نظام است.

وی با اشاره به کارکردهای مختلف و اثرگذار دانشگاه ها، افزود: در کنار آموزش، پژوهش و فناوری، مهارت شیوه اندیشیدن، تفکر و قدرت بیان با رویکرد نظام مند در دانشگاه تحقق پیدا می کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به تفاوت افراد تحصیل کرده و دانشگاهی با بی سواد، بیان کرد: نوع نگاه، تفکر و اندیشه دانشگاهیان با غیر دانشگاهیان بسیار متفاوت است و همین موضوع دانشگاه را نسبت به سایر مراکز متمایز کرده است.

دوستار با بیان اینکه نگاه علمی و فناورانه به مسائل از دانشجویان انتظار می رود، گفت: هر فردی می تواند در موضوعی خاص اظهار نظر کند اما تفاوت در نوع اندیشیدن است که یک فرد دانشگاهی را نسبت به سایرین متمایز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه علمی به حل مسائل نتیجه بخش است

نگاه علمی به حل مسائل نتیجه بخش است