مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-26سياسي

آشکارسازی نقاط حادثه خیز دامغان/ راهداران در جاده ها مستقر شدند


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دامغان از آشکارسازی نقاط پرخطر همزمان با طرح نوروزی راهداری در این شهرستان خبر داد و گفت: اکیپ های راهداری نیز در تمام مسیرها مستقر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین ابوطالبی ظهر یکشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دامغان به میزبانی راهداری ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته برای آمادگی از پذیرایی مسافران نوروزی، ابراز کرد: لکه گیری محورهای ارتباطی از جمله اقدامات انجام شده است.

وی از آشکار سازی نقاط پر تصادف و پرخطر در راه های شهرستان دامغان همزمان با ورود مسافران نوروزی خبر داد و با بیان اینکه خط کشی محورهای شریانی، پاکسازی و تسطیح و رگلاژ حریم و شانه راه ها نیز انجام گرفته است، افزود: کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی سفرهای بین شهری، هدف این طرح ها است.

برنامه ریزی برای استقرار اکیپ های راهداری رییس راهداری دامغان ادامه داد: بازبینی چراغ های روشنایی، شستشوی تابلو و علائم، تعمیر و مرمت حفاظ های جانبی راه ها و پاکسازی و آماده سازی راهدارخانه ها برای بهره برداری مسافران نوروزی و اسکان اضطراری بخش دیگری از از اقدامات عملیات طرح نوروزی راهداری در دامغان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشکارسازی نقاط حادثه خیز دامغان/ راهداران در جاده ها مستقر شدند

آشکارسازی نقاط حادثه خیز دامغان/ راهداران در جاده ها مستقر شدند