مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-26سياسي

حتی یک ریال از بودجه پژوهشی صرف کارهای دیگر نشود


استاندار گیلان با بیان اینکه باید به دانشجویان فرصت گفتمان، خلاقیت و نوآوری بدهیم، گفت: حتی یک ریال از بودجه پژوهشی نباید برای کارهای دیگر هزینه شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه باید به دانشجویان فرصت گفتمان، خلاقیت و نوآوری بدهیم، گفت: حتی یک ریال از بودجه پژوهشی نباید برای کارهای دیگر هزینه شود.

اسدالله عباسی امروز در آیین افتتاحیه سومین دوره رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت امام زین العابدین(ع) و ابراز خرسندی از حضور در جمع بانشاط و پرشور دانشجویان، افزود: به دانشجویان در دانشگاه ها باید فرصت داده و بستری را برای آنان فراهم کرد تا بتوانند با به کارگیری فکر و اندیشه شان، نوآوری داشته باشند؛ از این رو باید به این مهم توجه جدی شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به تحقیق و پژوهش و موضوع اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه ها به امور پژوهشی و با تاکید بر اینکه این مهم باید صد درصد محقق شود، گفت: حتی یک ریال از بودجه پژوهشی نباید برای کارهای دیگر هزینه شود.

استاندار گیلان افزود: علاوه بر اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه ها به امور پژوهشی، در صورت نیاز بودجه و اعتبار در نظر گرفته می شود و این اختیار وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی یک ریال از بودجه پژوهشی صرف کارهای دیگر نشود

حتی یک ریال از بودجه پژوهشی صرف کارهای دیگر نشود