مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-26سياسي

لزوم تحقیق و پژوهش دانشجویان برای حل مسائل تهدیدکننده گیلان


استاندار گیلان خواستار پژوهش و تحقیق دانشجویان در زمینه مسائل تهدیدکننده این استان شد و گفت: پژوهش میزان بروز خطا را کاهش داده و راه درست را مشخص می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در آیین افتتاحیه سومین دوره رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی استان گیلان اظهار کرد: بسترسازی برای بهره گیری از اندیشه های دانشجویان و نخبگان آموزشی در دانشگاه ها در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت نخبگان در حل و بررسی امورات مختلف افزود: خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی جوانان و دانشجویان باید به کمک توسعه گیلان بیاید.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه تحقیق و پژوهش در توسعه کشور، بیان کرد: دانشجویان نسبت مسائل روز جامعه و توسعه کشور نگاه پژوهشی و مسئله محور داشته باشند.

عباسی با تاکید بر تحقق 100 درصدی اعتبارات حوزه تحقیق و پژوهش در دانشگاه ها، اضافه کرد: حتی یک ریال از بودجه پژوهشی نباید برای کارهای دیگر هزینه شود و تمام و کمال باید در اختیار تحقیق و پژوهش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دانشجویان نسبت به حل مسائل تهدیدی گیلان تحقیق و پژوهش کنند، افزود: موضوعات تهدیدی در گیلان اعم از پیری جمعیت و معضلات زیست محیطی و نیاز به انجام کارهای پژوهشی در این بخش ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحقیق و پژوهش دانشجویان برای حل مسائل تهدیدکننده گیلان

لزوم تحقیق و پژوهش دانشجویان برای حل مسائل تهدیدکننده گیلان