مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-26سياسي

14 هزار نهال مثمر بین شهروندان یزدی توزیع می شود


رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر ساماندهی بوستان ها به ویژه محل های اسکان نوروزی مسافران، از توزیع 14 هزار نهال مثمر بین شهروندان به مناسبت روز درختکاری در هفته آینده خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر ساماندهی بوستان ها به ویژه محل های اسکان نوروزی مسافران، از توزیع 14 هزار نهال مثمر بین شهروندان به مناسبت روز درختکاری در هفته آینده خبر داد.

فاطمه زارع در جلسه با اعضای ستاد نوروزی شهرداری یزد اظهار کرد: ساماندهی بوستان ها به ویژه محل های اسکان نوروزی برای استقبال از میهمانان نوروزی در الویت سازمان سیما و منظر شهرداری است.

وی در خصوص برنامه های سازمان سیما و منظر در آستانه عید نوروز، گفت: گل کاری معابر و بلوارها، باز بینی و رفع عیب آبنماهای سطح شهر، استفاده از احجام گل و گل کاری، هرس فرم گونه فضای سبز، تکمیل و بهسازی سیستم روشنایی و استفاده از المان های مناسبتی از دیگر برنامه های این سازمان است.

زارع در خصوص روز درختکاری نیز گفت: باتوجه به در پیش رو بودن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، برنامه اهدای کاشت و توزیع نهال در نقاط مختلف شهر در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار نهال مثمر بین شهروندان یزدی توزیع می شود

14 هزار نهال مثمر بین شهروندان یزدی توزیع می شود