مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-26اقتصادي

شهرداری مجوز تهاتر با افراد حقیقی و حقوقی را داراست


رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهرتهران گفت:در بدهی هاشهرداری مجوز دارد با اشخاص حقیقی و حقوقی تهاتر کرده و موارد را ثبت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مظفر رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر اظهار کرد: در بند مطالبات از دستگاه های اجرایی، آمده است که شهرداری مجوزدارد موضوع را دنبال کند و در مورد دریافت اسناد خزانه و سایر موارد، مطالبات را ثبت کند و هزینه ها و درآمد را در قالب تفریغ بودجه به شورا ارائه دهد.

وی افزود: در بدهی ها نیز شهرداری مجوز دارد با اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق اسناد خزانه اسلامی و یا سایر اوراق، تهاتر کرده و موارد را ثبت کند؛ همچنین شهرداری می تواند بابت اجرای طرح های مختلف، املاکی که در این طرح ها واقعی می شوند را با دستگاه هایی که در این نقاط ملک دارند تهاتر کند و موارد را در تفریغ بودجه ارائه دهد.

مظفر عنوان کرد: شهرداری مجوز دارد با بانک ها و مؤسسات مالی تفاهم نامه داشته باشد و کمک فنی و اعتباری برای بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بگیرد.

رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: شهرداری مجوز دارد 2 برابر بازپرداخت تسهیلات و بدهی ها به بانک ها و موسسات مالی نسبت به اخذ تسهیلات جدید اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مجوز تهاتر با افراد حقیقی و حقوقی را داراست

شهرداری مجوز تهاتر با افراد حقیقی و حقوقی را داراست