مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-26سياسي

آزادی 793 زندانی جرائم غیرعمد با وساطت خادمان امام رضا(ع)


مشهد _ معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی از آزادی 793 زندانی جرائم غیر عمد طی یک سال اخیر در قالب طرح «یا ضامن آهو» با وساطت خادمان رضوی و خیران خبر داد.

- مشهد _ معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی از آزادی 793 زندانی جرائم غیر عمد طی یک سال اخیر در قالب طرح یا ضامن آهو با وساطت خادمان رضوی و خیران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین بهنام اظهار کرد: در سال 1401 با وساطت و پیگیری های خیران و خادمان آستان قدس رضوی 793 زندانی در قالب طرح خداپسندانه یا ضامن آهو شرایط آزادی آنها فراهم شد و به کانون خانواده و کسب و کار خود بازگشتند.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با بیان اینکه این طرح از سال ها پیش با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کشور آغاز به کار کرده است افزود: امسال طبق پیش بینی ستاد دیه استان، مبلغ دیه و یا بدهی مالی زندانیان 19 میلیارد تومان برآورد شد که مبلغ 9 میلیارد توسط خادمان جمع آوری و مابقی آن با همکاری ستاد دیه استان و کمک خیرین تأمین اعتبار شد.

وی با اشاره به اینکه در اکثر سفرها خادمان برای کسب رضایت شاکیان به شهرها و استان های مختلف سفر می کنند، بیان کرد: در برخی موارد مبلغ دیه یا بدهی زندانی توسط خادمان تهیه و رضایت شاکی گرفته می شود و در مواردی نیز خود خانواده شاکی به احترام پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) و حضور گروهی از خدمتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 793 زندانی جرائم غیرعمد با وساطت خادمان امام رضا(ع)

آزادی 793 زندانی جرائم غیرعمد با وساطت خادمان امام رضا(ع)