مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-26ورزشي

حکم سرمربی جدید تیم ملی پاراتکواندو توسط ساعی اهدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام فدراسیون تکواندو، پیام خانلرخانی سرمربی جدید تیم ملی پاراتکواندو به همراه جمشید سهرابی رییس انجمن پاراتکواندو با حضور در دفتر رییس فدراسیون تکواندو، - سرمربی تیم ملی پاراتکواندو پس از دریافت حکم مسئولیت، با حضور در تمرینات این تیم کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام فدراسیون تکواندو، پیام خانلرخانی سرمربی جدید تیم ملی پاراتکواندو به همراه جمشید سهرابی رییس انجمن پاراتکواندو با حضور در دفتر رییس فدراسیون تکواندو، حکم خود را از هادی ساعی دریافت کرد.

وی پس از آن با برگزاری مراسم معارفه، کار خود را آغاز کرد.

پیش از شروع نخستین تمرین، جمشید سهرابی رییس انجمن پاراتکواندو طی سخنانی گفت: امیدوارم با حضور خانلرخانی، شاهد تداوم موفقیت های پاراتکوندو در میادین مهم بین المللی از جمله رقابت های قهرمانی جهان و بازی های آسیایی باشیم.

هدف اصلی مجموعه فدراسیون تکواندو کسب مدال در بازی های پارالمپیک 2024 پاریس است و امیدوارم با تمرکز، همدلی و رفاقت برای تحقق این هدف تلاش کنید.

خانلرخانی نیز ضمن تشکر از کادرفنی پیشین تیم ملی پاراتکواندو و تمام کسانی که برای این تیم زحمت کشیده اند عنوان داشت که با انسجام و همدلی برای رسیدن به اهداف فدراسیون تلاش خواهیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم سرمربی جدید تیم ملی پاراتکواندو توسط ساعی اهدا شد

حکم سرمربی جدید تیم ملی پاراتکواندو توسط ساعی اهدا شد