مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-26پزشكي

تشکیل «قرارگاه راهیان پیشرفت» برای شبکه سازی نخبگان حوزه سلامت


مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل «قرارگاه راهیان پیشرفت» برای شبکه سازی نخبگان خبر داد.

- تشکیل قرارگاه راهیان پیشرفت برای شبکه سازی نخبگان حوزه سلامت مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل قرارگاه راهیان پیشرفت برای شبکه سازی نخبگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی باقری اظهار کرد: در نظرداریم از نخبگان به صورت تخصصی در این قرارگاه دعوت کرده و در هر فصل تحت عنوان یک رویداد خاص از ظرفیت دانش آموختگان برای حل کاربردی مشکلات حوزه سلامت استفاده کنیم.

دکتر باقری با بیان این مطلب که نخبگان دانشگاهی از رشته های مختلف وزارت بهداشت و متخصصان بین رشته ای حوزه سلامت در زمینه های بهداشت، درمان و غذا و دارو به صورت عملیاتی در این قرارگاه فعالیت خواهند داشت، افزود: درنظر داریم با شناسایی ظرفیت جوانان نخبه و بهره گیری از حضور استادان متدین و متعهد در زمینه تولید دارو، تجهیزات و حل مشکلات نظام سلامت، اهداف این قرارگاه را محقق کنیم.

وی با اشاره به تامین اعتبار و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای طرح های عملیاتی قرارگاه راهیان پیشرفت، افزود: تمام تلاش ما این است تا تولیدات داخلی در راستای ارائه خدمات سلامت به جامعه توسعه یابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل «قرارگاه راهیان پیشرفت» برای شبکه سازی نخبگان حوزه سلامت

تشکیل «قرارگاه راهیان پیشرفت» برای شبکه سازی نخبگان حوزه سلامت