مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-26سياسي

45 درصد وصیت نامه شهدا به نماز خواندن تأکید دارد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خروجی نماز، فردی به نام شهید است، گفت: 45 درصد وصیت نامه شهدا به نماز خواندن تأکید دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان رستمیان ظهر یکشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با ستاد اقامه نماز استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک خجسته اعیاد شعبانیه، نماز را وسیله تقرب بندگان به خداوند دانست و اظهار کرد: نماز کلید گشایش تمام مشکلات و نقطه اتصال بندگان با معبود است، امام حسین علیه السلام در روز عاشورا برای زنده نگه داشتن ارزش های اسلام همچون نماز و امربه معروف قیام کرد.

رستمیان افزود: اهمیت این فریضه دینی تا جایی است که در ظهر عاشورا در میدان جنگ سید و سالار شهیدان نماز را به جماعت به پا می دارد.

شهدا نیز با تأسی از فرهنگ عاشورا برای احیای ارزش های اسلام خون خود را هدیه دادند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خروجی نماز، فردی به نام شهید است، تصریح کرد: 45 درصد وصیت نامه شهدا به نماز خواندن تأکید دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: امروز ترویج فرهنگ نماز احیای فرهنگ عاشوراست و تلاش در این جهت حرکت در مسیر امام حسین و شهدا خواهد بود، بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد وصیت نامه شهدا به نماز خواندن تأکید دارد

45 درصد وصیت نامه شهدا به نماز خواندن تأکید دارد