مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-26سياسي

ارائه بیش از 700 هزار خدمت توانبخشی در هلال احمر


معاون بهداشت درمان توانبخشی از 700 هزارخدمت توانبخشی از سوی این معاونت در 9 ماه گذشته خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیمان نامدار ضمن تبریک روز پاسدار با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت بهداشت درمان و توانبخشی گفت: این معاونت در حوزه خدمات توانبخشی در داخل وخارج از کشور در شرایط عادی و اضطراری خدمت رسانی می کند.

نامدار بیان کرد: با سابقه بیش از 60 سال خدمت در حوزه توانبخشی به عنوان اولین حوزه در کشور وتنها مرکز ارائه خدمات غیر حضوری توانسته ایم 9 واحد و سامانه ای که دچار مشکل شده بود را تجهیزکنیم.

نامدار با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط معاونت بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر گفت: ارائه بیش از 700 هزار خدمت در 9 ماهه گذشته و توسعه برخی از مراکز سلامت افغانستان، بولیوی، کنیا، ساحل عاج از جمله برنامه های اجرایی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی بوده است.

وی افزود: در حوزه توانبخشی و درمان هلال احمر 76 مرکز داشته که در سال جدید با ارتقا این مجموعه ها 3 مرکز جدید به این مراکز اضافه شد، که کمک به ایجاد جامعه تاب آور کاهش خطر و پاسخگویی مؤثر به حوادث و سوانح کمک به تأمین زندگی سالم ایمن و حفظ محیط زیست، ترویج صلح و دوستی و تفاهم با استفاده از دیپلماسی بشردوستانه از دیگر اهداف مهم معاونت بهداشت و درمان و توانبخشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 700 هزار خدمت توانبخشی در هلال احمر

ارائه بیش از 700 هزار خدمت توانبخشی در هلال احمر