مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-26اقتصادي

پیش بینی افزایش 20 درصدی سفرها در نوروز 1402


رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به پیش بینی افزایش 20 درصدی ترددها و مسافرت در نوروز 1402 گفت: در نوروز 1401، 16 هزار و 700 نفر در تصادفات جان باختند که باید تلاش کنیم این آمار در سال جدید کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایرنا، سردار کمال هادیانفر روز یکشنبه در جلسه کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی نوروز 1402 اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور در همه فصول و مناسبت ها در قالب طرح های مختلف برای ارائه بهترین خدمات و با ایثارگری فراوان در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه ماموریت پلیس راهور ارائه خدمات شبانه روزی برای رفاه و سلامت جان مردم است و تعطیل بردار نیست، افزود: باید سعی کنیم سفری ایمن با کمترین حوادث را رقم بزنیم چون امسال هم پیش بینی می شود در ایام عید عده زیادی از مردم در سفر باشند.

به گفته سردار هادیانفر در نوروز 1401 در محورهای شمالی کشور 80 درصد تصادفات منجر به مرگ عابر پیاده و موتور سوار شده است.

رییس پلیس راهور با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی رانندگی و نکات ایمنی توسط رانندگان گفت: اگر همه سرنشینان خودرو در کشور از کمربند ایمنی استفاده کنند، حدود 60 درصد مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده ای کاهش می یابد.

وی افزود: در کشورهای توسعه یافته که موفقیتی در حوزه کاهش تصادفات داشتند، شاهد تبلیغات رسانه ای نیستیم اما قوانین به شدت بازدارنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 20 درصدی سفرها در نوروز 1402

پیش بینی افزایش 20 درصدی سفرها در نوروز 1402