مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-26پزشكي

محدودیتی برای فعالیت در پارک علم و فناوری سلامت نداریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: محدودیتی برای فعالیت در پارک علم و فناوری سلامت نیست و افراد خارج از مجموعه هم می توانند ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی مجذوبی ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز مهندس اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی به لطف خداوند در ماه های اخیر جهش های مطلوبی در حوزه های علم و فناوری، مراکز رشد و اخیراً نیز در جلب موافقت از وزارت بهداشت مبنی بر راه اندازی پارک علم و فناوری ویژه حوزه سلامت داشته که می تواند بستر مناسبی برای فعالیت های نوآورانه فراهم آورد.

وی با بیان اینکه فعالیت در پارک علم و فناوری حوزه سلامت محدودیتی ندارد گفت: با آغاز به کار این پارک حتی افرادی بیرون از دانشگاه می توانند با ایده های نو و کاربردی در حوزه سلامت به این بستر پژوهشی فناورانه ورود کنند و اساتید، دانشجویان، پژوهشگران دانشگاه و یا پزشکان و مهندسان رشته های مختلف نیز قادر خواهند بود از تمام ظرفیت این مجموعه نسبت به گسترش اقدامات پژوهشی، فناورانه و.

بهره برداری کنند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: انجام کارهای روزمره در گذر زمان، خسته کننده و کسالت بار خواهد بود اما ورود به کارهای نوآورانه، پس از بروز نتایج خود می تواند اثرگذار و ماندگار شود بر این اساس، در تلاش هستیم در بخش های از سیستم خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای فعالیت در پارک علم و فناوری سلامت نداریم

محدودیتی برای فعالیت در پارک علم و فناوری سلامت نداریم