مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-26پزشكي

کسب مرجعیت علمی در منطقه آسیای جنوب غربی و جهان اسلام هدف مشترک کشور باشد


استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که باید کسب مرجعیت علمی در منطقه آسیای جنوب غربی و جهان اسلام هدف مشترک کشور باشد، تاکید کرد: - استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که باید کسب مرجعیت علمی در منطقه آسیای جنوب غربی و جهان اسلام هدف مشترک کشور باشد، تاکید کرد: تا زمانی که شاخص های ارزشیابی پژوهش برونداد پژوهشی باشد، نمی توان انتظار داشت که رشدی در مرجعیت علمی کسب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فریدون عزیزی در پنل پاسخگویی اجتماعی در تحقیقات سلامت در نشست سالانه معاونین تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در مورد مرجعیت علمی در توسعه شاخص های سلامت جامعه، به سخنان مقام معظم رهبری در سال های گذشته در خصوص اهمیت مرجعیت علمی اشاره کرد و آن را عاملی برای غرور ملی دانست.

وی گفت: کسب مرجعیت علمی و فناوری در منطقه آسیای جنوب غربی و جهان اسلام و نیل به مرجعیت علمی و فناوری در جهان اسلام اهداف مشخصی است که باید سیاست گذاران، برنامه ریزان، دانشمندان و دانشگاهیان برای رسیدن به آن تلاش کنند.

وی به اسناد بالادستی اشاره کرد و افزود: به مقوله مرجعیت علمی در سیاست های کلی سلامت با عنوان تحول راهبردی پژوهش علوم پزشکی هم در علوم و فنون و هم تبدیل ایران به قطب علوم پزشکی در منطقه اشاره شده و هم در سیاست های کلی علم و فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مرجعیت علمی در منطقه آسیای جنوب غربی و جهان اسلام هدف مشترک کشور باشد

کسب مرجعیت علمی در منطقه آسیای جنوب غربی و جهان اسلام هدف مشترک کشور باشد