مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-26سياسي

یک هزار و 430 زن سرپرست خانوار در خراسان شمالی بیمه شده تامین اجتماعی هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: هم اکنون بیش از یک هزار و 430 زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

- مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به این که رویکرد کمیته امداد در خصوص زنان سرپرست خانوار بحث توانمندسازی آن هاست، اظهارکرد: در این راستا هم اکنون بیش از یک هزار و 430 زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

وی گفت: کمیته امداد در راستای توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف زنان سرپرست خانوار تلاش می کند تا با پرداخت حق بیمه اجتماعی این افراد و مستمری بگیر شدن آنها عزت نفس و کرامت انسانی مددجویان حفظ شده و از استقلال مالی برخوردار شوند.

   مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه پس از واریز هزینه بیمه تامین اجتماعی به مدت 10 سال از سوی کمیته امداد، این افراد بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی می شوند، افزود: هم اکنون 626 نفر از مددجویان این نهاد مستمری بگیر و خودکفا شده اند.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا سهمیه این نهاد در بیمه های اجتماعی را افزایش دهیم، گفت: تعداد 162 نفر دیگر از زنان سرپرست خانوار این نهاد نیز به کمیسیون تامین اجتماعی معرفی شده و در حال ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 430 زن سرپرست خانوار در خراسان شمالی بیمه شده تامین اجتماعی هستند

یک هزار و 430 زن سرپرست خانوار در خراسان شمالی بیمه شده تامین اجتماعی هستند