مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-26سياسي

حسینی: بازشناسی و معرفی وقایع مهم تاریخی، درس آموز و هویت بخش است


معاون رییس جمهور ضرورت آشنایی با وقایع و رخدادهای مهم تاریخی و تاثیرگذار ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: آگاهی یک ملت از تاریخ پر افتخار گذشته خود می تواند هویت بخش و برانگیزاننده بوده و باعث تحکیم اتحاد و انسجام در جامعه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی در همایش ملی آل بویه با اشاره به ذکر گزیده تاریخ گذشتگان، انبیا و امت ها در قرآن کریم در قالب قصه و داستان، اظهار داشت: وقایع تاریخی و مباحثی مانند عوامل پیروزی و شکست، اعتلاء و انحطاط، عدالت طلبی و ظلم ستیزی به زمان خاصی تعلق ندارد و در همه اعصار و امصار می تواند درس آموز و چراغ راه باشد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه مردمی که با تاریخ گذشته خود آشنایی نداشته باشند انگار فاقد هویت هستند، گفت: آشنایی با رخدادهای مهم تاریخی و فرهنگی ایران زمین، می تواند هویت ملی و اتحاد و انسجام اجتماعی را تقویت کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه پژوهش و برگزاری نشست های علمی و همایش پیرامون آل بویه را در معرفی تاریخ پربار این دوران بسیار مهم و اثرگذار توصیف کرد و گفت: ضرورت دارد در خصوص مقاطع مهم تاریخی و فرهنگی تحقیق و بررسی های بیشتری انجام شود و آثار ارزشمندی تالیف و تدوین گردد تا این مضامین در قالب زیبای هنری در منظر عموم قرار گیرد و همگان با مقاطع طلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: بازشناسی و معرفی وقایع مهم تاریخی، درس آموز و هویت بخش است

حسینی: بازشناسی و معرفی وقایع مهم تاریخی، درس آموز و هویت بخش است