مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-26سياسي

موانع تکمیل پارکینگ های شهید کاظمی و شرقی حرم قم تشریح شد


نائب رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی که 2 پارکینگ شهید کاظمی و شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) دارد، از مدیریت شهری می خواهیم هرچه سریع تر وضعیت این پروژه ها را مشخص کند تا در اختیار شهروندان و زائرین قرار گیرد.

- محمود مسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آخرین وضعیت پارکینگ شهید کاظمی، طی سخنانی اظهار کرد: پروژه پارکنیگ شهید کاظمی واقع درخیابان شهدا در بحث تملک و طراحی، زمان بسیاری را از مجموعه شهرداری گرفت و به مشکلات حقوقی با موسسه ثامن الحجج مواجه شد.

وی افزود: با پیگیری هایی که هیئت تسویه انجام داد مقرر شد که پروژه به مجموعه دیگری واگذار شود؛ در نهایت بانک شهر اعلام آمادگی کرد تا  به عنوان سرمایه گذار جدید بدهی های موسسه ثامن الحجج را تسویه و سپس پروژه را اجرایی کند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بعد از گذشت مدتی بانک شهر موفق شد مشکلات حقوقی را برطرف و بدهی ها را پرداخت کند، اما حالا در مرحله اجرایی پروژه مشکلاتی بر سر راه قرار گرفته است که مجموعه مدیریت شهری باید برطرف کردن آن ها را در اولویت خود قرار دهد.

وی ادامه داد: این پروژه باتوجه به موقعیت جغرافیایی که دارد در نزدیکی حرم حضرت معصومه(س) قرار گرفته و در یکی از خیابان های اصلی و پرتردد شهر واقع شده است ؛ از  طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تکمیل پارکینگ های شهید کاظمی و شرقی حرم قم تشریح شد

موانع تکمیل پارکینگ های شهید کاظمی و شرقی حرم قم تشریح شد