مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-26اقتصادي

13 اثر تاریخی خراسان جنوبی در تملک دستگاه ها


مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: 13 بنای تاریخی در شهرستان های بیرجند، فردوس و بشرویه در اختیار دستگاه های دیگر است که بازگشایی آنها برای نوروز فراهم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی شاه وردی شامگاه شنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: برای ایام نوروز 1402 در اماکن تاریخی شاخص استان راهنمای گردشگر با استفاده از نیروهای بسیجی مستقر می شود.

به گفته وی بیش از 75 میلیون تومان برای به کارگیری راهنمای گردشگری در نوروز مورد نیاز است و هزینه برپایی بازارچه های صنایع دستی 95 میلیون تومان برآورد شده است که باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در این مورد به ما کمک کند.

وی از برپایی نوروزگاه ها در شهرستان های استان خبر داد و افزود: برای برپایی نوروزگاه ها به 44 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

به گفته وی 13 بنای تاریخی در شهرستان های بیرجند، فردوس و بشرویه باید در نوروز 1402 برای بازدید مسافران بازگشایی شود که بازدید از این اماکن به دلیل اینکه در اختیار دستگاه های دیگر است، در شرایط فعلی فراهم نیست که 9 مورد آن در بیرجند است.

وی از راه اندازی 58 بازارچه صنایع دستی برای نوروز 1402 در استان خبر داد که در قالب 583 غرفه تولیدات صنایع دستی استان را برای فروش عرضه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 اثر تاریخی خراسان جنوبی در تملک دستگاه ها

13 اثر تاریخی خراسان جنوبی در تملک دستگاه ها