مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-26اقتصادي

خود اتکایی و دانش بومی صنایع در گلستان تحسین برانگیز است


معاون استاندار منگستائو قزاقستان گفت: 90 تا 100 درصد دانش صنایع استان گلستان بومی بود و وابسته به بیگانگان نیست که برای ما بسیار جالب و ارزشمند است.

- ایسنا/گلستان معاون استاندار منگستائو قزاقستان گفت: 90 تا 100 درصد دانش صنایع استان گلستان بومی بود و وابسته به بیگانگان نیست که برای ما بسیار جالب و ارزشمند است.

قانات قولژانف، شامگاه شنبه ششم اسفند در نشست مشترک استاندار، مسئولان و فعالان اقتصادی گلستان با هیئت تجاری - اقتصادی استان منگستائو قزاقستان، با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های ویژه گلستان به ویژه در بخش شیلات و آبزیان، دام و منابع طبیعی اظهار کرد: نکته قابل توجه، خوداتکایی استان گلستان در این توانمندی ها است.

معاون استاندار منگستائو قزاقستان ضمن اینکه از مسئولان گلستانی درخواست کرد که در زمینه شیلات، آبزیان، دامداری و منابع طبیعی به قزاقستان کمک کنند، افزود: 90 تا 100 درصد دانش صنایع استان گلستان بومی است و وابسته به بیگانگان نیست که برای ما بسیار جالب و ارزشمند است.

استاندار گلستان نیز در این نشست توسعه روابط تجاری با کشورهای های همسایه را از اولویت های برنامه های گلستان برشمرد و افزود: گلستان دروازه آسیای میانه است و وجود منطقه آزاد اینچه برون و خط آهن ایران - ترکمنستان – قزاقستان، زمینه این توسعه را فراهم می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود اتکایی و دانش بومی صنایع در گلستان تحسین برانگیز است

خود اتکایی و دانش بومی صنایع در گلستان تحسین برانگیز است