مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-26اقتصادي

آواربرداری 750 واحد مسکونی در فیرورق خوی به اتمام رسید


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: آواربرداری 750 واحد مسکونی در شهر فیرورق و روستاها به اتمام رسیده است.

- جعفر برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بازسازی مناطق زلزله زده خوی با سرعت در حال انجام است، افزود: دستورکارهای تعمیری تاکنون به 10 هزار و 740 واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: ابلاغ دستورکارهای واحدهای تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به منظور تعمیرات سریع و سکونت مردم عزیز در منازل به سرعت ادامه دارد.

برزگر اضافه کرد: عملیات آواربرداری واحدهای احداثی نیز در 16 محور با استقرار 140 دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه های خدمات رسان استان با سرعت ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تاکنون از مجموع دو هزار و 120 واحد احداثی، آواربرداری 750 واحد مسکونی در شهر فیرورق و روستاها به اتمام رسیده است.

برزگر افزود: لیست واحدهای احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری ها و شهرداری ارسال شده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه های ساختما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری 750 واحد مسکونی در فیرورق خوی به اتمام رسید

آواربرداری 750 واحد مسکونی در فیرورق خوی به اتمام رسید