مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-26حوادث

اطراف مدارس محله هرندی پایتخت پاکسازی می شود


اطراف مدارس محله هرندی پایتخت با همکاری آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، شهرداری و پلیس مواد مخدر از آسیب های اجتماعی، پاکسازی و ایمن سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با همکاری سه جانبه آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 12 و پلیس مبارزه با مواد مخدر، اطراف مدارس محله هرندی پایتخت از وجود آسیب های اجتماعی پاکسازی و در برابر بروز احتمالی چنین آسیب هایی ایمن سازی می شود.

احمدرضا اصلانی مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 تهران در این خصوص، گفت: طی بازدید میدانی به عمل آمده از مدارس محله هرندی و خیابان شوش که با حضور سرهنگ حسین باباپور جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و امیر یزدی شهردار منطقه 12 انجام گرفت، مقرر شد تا با حضور پررنگ تر پلیس و اقدامات پیشگیرانه شهرداری در این محله، ضمن پاکسازی معتادان متجاهر و عناصر نامطلوب از اطراف مدارس، سلسله اقدامات و عملیات ایمن سازی مدارس منطقه در برابر آسیب های اجتماعی، اجرا شود.

در بازدید میدانی از محله هرندی و خیابان شوش که به درخواست و میزبانی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 12 تهران انجام شد، سیدامیرحسین ساداتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی، محمدجواد جلالی ابدی رییس اداره امور آسیب های اجتماعی و سعید اشرفی شهردار ناحیه چهار از شهرداری منطقه 12 و مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطراف مدارس محله هرندی پایتخت پاکسازی می شود

اطراف مدارس محله هرندی پایتخت پاکسازی می شود