مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 04:402023-02-26فرهنگي

قرار بود شهرام عبدلی در نوروز به صحنه تئاتر مشهد بیاید اما...


قرار بود تا پیش از عید نوروز نمایش 1216 را با شهرام عبدلی تمرین کنیم و آن را در عید به صحنه تئاتر مشهد بیاوریم اما درگذشت او شرایط را تغییر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارگردان مشهدی تئاتر گفت: قرار بود تا پیش از عید نوروز نمایش 1216 را با شهرام عبدلی تمرین کنیم و آن را در عید به صحنه تئاتر مشهد بیاوریم اما درگذشت او شرایط را تغییر داد.

کیوان صباغ که از بازیگران و کارگردان های مطرح تئاتر مشهد محسوب می شود و در سریال آسوده باش با شهرام عبدلی همبازی بوده است، در گفت وگو با ایسنا در خصوص نمایشی که قرار بود با همکاری یکدیگر در عید نوروز به صحنه تئاتر مشهد بیاورند، اظهار کرد: من و شهرام عبدلی به عنوان بازیگر سر صحنه سریال آسوده باش بودیم و او با توجه به شناختی که پیش از این از من داشت، پیشنهاد اجرای یک تئاتر را داد و قرار شد مدتی که در مشهد حضور دارد آن را تمرین کنیم و پس از عید آن را در مشهد به صحنه ببریم که متاسفانه شرایط آن گونه که می خواستیم رقم نخورد.

وی افزود: شهرام عبدلی به من گفته بود متن را انتخاب کنم و من اتاق 1216 را برای اجرا انتخاب کرده بودم و همان روزی که آن اتفاق ناگوار رخ داد می خواستم متن را به او بدهم که برای تمرین آماده شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار بود شهرام عبدلی در نوروز به صحنه تئاتر مشهد بیاید اما...

قرار بود شهرام عبدلی در نوروز به صحنه تئاتر مشهد بیاید اما...