مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 21:362023-02-25فرهنگي

آغاز بکار سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک رضوی در بندرعباس


آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی شنبه شب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز به کار کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان امشب در این آیین اظهار داشت: پس از پنج سال وقفه، سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی امسال به مدت سه روز برگزار می شود .

وی از سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به عنوان گل سرسبد تمامی برنامه ها و رویداد های اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نام برد که در سه ماه پر تراکم برنامه های اخیر، تا اکنون در استان هرمزگان برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هرمزگان ادامه داد: درحال حاضر در هرمزگان و در زمستان گرم بندر عباس و استان هرمزگان در یک فضای باز و هوا مطبوع مطلوب شاهد بهار برنامه های فرهنگی هنری هستیم .

جهانگیری گفت: در این دوره از جشنواره، گروه های تئاتر از استان های خراسان رضوی، همدان، تهران و استان هرمزگان شرکت کرده اند .

وی افزود: کمال تشکر را دارم از همکاران که با حجم زیاد کارها و خستگی همچنان پا به کار هستند و وجودشان در کنار بنده باعث دلگرمی و قوت قلب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک رضوی در بندرعباس

آغاز بکار سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک رضوی در بندرعباس