مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 21:102023-02-25ورزشي

مربیان با دانش روز باید سکان آموزش کشتی کردستان را در دست گیرند


مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: باید در زمینه آموزش مربیان با جدیت عمل کرده و هر مربی که توانایی انجام فعالیت را ندارد، کنار گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد جولایی روز شنبه در مجمع انتخابات هیئت کشتی کردستان در سنندج به نقش مهم مربی در پیشرفت ورزشکار و ساختن قهرمان اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل مهم پیشرفت هر رشته ورزشی به روز بودن مربیان آن رشته از لحاظ علمی در استان ها است.

وی ادامه داد: وقتی که یک رشته ورزشی در استان موفق عمل نمی کند همگی دستگاه ورزش و جوانان را مقصر می دانند در حالی که پیشرفت و عدم پیشرفت آن رشته به عملکرد هیئت و به ویژه مربیان آن برمی گردد.

جولایی تأکید کرد: هیچ رییس هیئتی به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد و برای پیشبرد و توسعه ورزش در هر رشته ای باید مجموعه هیئت دست به دست هم داده و با برگزاری دوره های آموزشی درست و به روز نگه داشتن دانش مربیان در کنار استفاده از تجربه پیشکسوتان در تربیت قهرمانان رده های پایه فعالیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: در حال حاضر در استان کردستان، شهرهای کوچکی هستند که به واسطه عملکرد خوب چند مربی خوب و با زحمت شبانه روزی آنها حتی توانسته اند از مرکز استان نیز پیشی بگیرند و در اکثر مسابقات قهرمانی استان شهرهای بزرگ تر را شکست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان با دانش روز باید سکان آموزش کشتی کردستان را در دست گیرند

مربیان با دانش روز باید سکان آموزش کشتی کردستان را در دست گیرند