مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 19:502023-02-25سياسي

28 درصد از اراضی زراعی فارس سند دار شدند


معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از 987 هزار هکتار اراضی در فارس وجود دارد که 280 هزار هکتار از این اراضی سند دار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بابایی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال فارس بیان کرد: بیش از 10 میلیون و 208 هزار هکتار از عرصه های ملی در فارس قرار دارد که 99 درصد از از این اراضی تثبیت شده اند.

بابایی ادامه داد: طی دو ماه گذشته 900 هزار هکتار اراضی مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی با دخالت مقامات قضایی و اجرایی حل و فصل شد.

وی با اشاره به اینکه استان فارس جزو استان های پهناور در عرصه های ملی و زراعی است، بیان کرد: 987 هزار هکتار از اراضی زراعی در استان فارس قرار دارد که 280 هزار هکتار معادل 28 درصد این میزان، سند دار شده اند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: یکی از مهم ترین موضوعاتی که در قانون دیده شده است، حدنگاری 100 درصدی از اراضی زراعی در کشور است و امید است بتوان تمامی اراضی کشور را خودنگاری و دارای سند کرد.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه در دیدار مسئولان عالی قضایی با مقام معظم رهبری ، ایشان بر اجرای قانون حدنگاری تاکید کردند، ادامه داد: قانون حدنگاری، سال 93 تصویب و مقرر شد که در بازه زمانی پنج ساله تمام اراضی در لایه های مختلف حدنگاری شوند اما بنا به دلایل مختلف از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 درصد از اراضی زراعی فارس سند دار شدند

28 درصد از اراضی زراعی فارس سند دار شدند