مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:562023-02-25اقتصادي

انتقاد مردم شهر سردسیری و زلزله زده سی سخت از فیش های نجومی گاز


مردم شهر سردسیری و زلزله زده سی سخت از فیش های نجومی گاز به شدت انتقاد دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، قبض های سنگین گاز در شهر سی سخت این روزها به یک حاشیه در این شهر تبدیل شده است.

  مسلم رحمانی مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در 7 بهمن ماه امسال  در گفت وگو با خبرنگار  خبرگزاری فارس با اشاره به تصمیم جدید دولت در صدور قبوض گاز جدید عنوان کرد: طبق مصوبه جدید هیئت دولت که در 16 آذر امسال به تصویب رسید، تعرفه گاز سه پله اول مصرف گاز خانگی بدون تغییر باقی ماند و هیچ افزایشی نیافت.

وی ادامه داد: اما تعرفه گاز پله 4 تا 6 به میزان 30 درصد و تعرفه گاز پله 7 تا 10 به میزان 50 درصد نسبت به تعرفه قبلی افزایش یافت همچنین برای پله های 11 و 12 نیز تعرفه 5 هزار تومانی  و 6 هزار تومانی در نظر گرفته شد.

رحمانی گفت: طبق تعرفه جدید، قبوض جدید گاز نیز صادر شد که بر مبنای آن قبض گاز 60 درصد از مردم هیچ تغییری نکرد و قبض گاز حدود 90درصد مردم کمتر از102 هزار تومان اعلام شد و فقط مشترکان دو پله آخر که حدود 1/6 درصد از مردم را شامل می شوند؛ شاهد قبوض بالایی به دلیل مصارف غیرمتعارف بودند.

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با توجه به ارقام چند میلیونی در برخی از قبوض گاز، رییس جمهور دستور داد که 70 درصد از افزایش قبوض گاز از بازه زمانی 16 آذرماه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مردم شهر سردسیری و زلزله زده سی سخت از فیش های نجومی گاز

انتقاد مردم شهر سردسیری و زلزله زده سی سخت از فیش های نجومی گاز