مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-25اقتصادي

میدان میوه و تره بار شیراز هوشمند می شود


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز، گفت: میدان میوه و تره بار شیراز با هدف شفافیت در عملکرد، به سیستم هوشمند مجهز خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز، گفت: میدان میوه و تره بار شیراز با هدف شفافیت در عملکرد، به سیستم هوشمند مجهز خواهد شد.

پژمان شفیعی شنبه 6 اسفند در یک کنفرانس خبری ضمن طرح این مطلب که اکنون نظم جدیدی در میدان میوه و تره بار شیراز شکل گرفته که نتایجش در بازار مشهود است، گفت: راه اندازی سیستم هوشمند در این مرکز، منجر به شفافیت در میزان ورودی و خروجی کالاها به این بازار مرکزی خواهد شد.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز ادامه داد: نگاهی سنتی بر این سازمان حاکم بوده و متناسب با فرآیندها، بهره وری ایجاد نشده است، لذا نگاه مدیریتی جدید بر اصلاح ساختار است.

شفیعی با بیان اینکه در گذشته نقشه راهی برای این سازمان وجود نداشته است، از قرار گرفتن طرح جامع ساماندهی مشاغل مزاحم در مسیر انتخاب مشاور با استفاده از ظرفیت دانشگاهی و تعیین نقشه راه 10 ساله خبر داد و گفت: یکی دیگر از موارد مهمی که در این مسیر دنبال می شود، ممیزی کیوسک های سطح شهر است که دارای اهمیت بالایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان میوه و تره بار شیراز هوشمند می شود

میدان میوه و تره بار شیراز هوشمند می شود