مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-25فرهنگي

نمایش 14 اثر برگزیده سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در اصفهان


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اعلام کرد: علاوه بر نمایش 14 اثر سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی، سه نماد شهید کشوری، نماد مقاومت مربوط به سردار شهید قاسم سلیمانی و نماد تفکر در آستانه نوروز در سطح شهر اصفهان نصب خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اعلام کرد: علاوه بر نمایش 14 اثر سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی، سه نماد شهید کشوری، نماد مقاومت مربوط به سردار شهید قاسم سلیمانی و نماد تفکر در آستانه نوروز در سطح شهر اصفهان نصب خواهد شد.

حمید قنادنیا در نشستی با خبرنگاران که امروز (شنبه، 6 اسفند) برگزار شد، اظهار کرد: سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تا 8 اسفندماه ادامه دارد و آثار نهایی، طی دو تا سه ماه در سطح شهر نمایش و سپس در مکان مناسب نصب می شوند.

وی گفت: از این رویداد به عنوان یک کار عملی خوب که فرایند طراحی و اجرا را در معرض دید هنرمندان و دانشجویان قرار داده، استقبال مطلوبی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان هزینه پروژه را حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برگزاری این سمپوزیوم باعث صرفه جویی در هزینه تمام شده تولید آثار شده است، چراکه ساخت این 14 اثر به صورت مجزا هزینه زیادی را به شهرداری تحمیل می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش 14 اثر برگزیده سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در اصفهان

نمایش 14 اثر برگزیده سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در اصفهان